welcome

TERIMA KASIH KERANA SUDI MENINJAU KE BLOG SAYA. INI ADALAH BLOG PERIBADI TIDAK ADA KAITAN DGN MANA-MANA PERTUBUHAN. MOHON MAAF JIKA ADA ANTARA TULISAN SAYA YG MENYINGGUNG MANA-MANA PIHAK. KESILAPAN TERSEBUT ADALAH TIDAK DISENGAJAKAN. TEGURAN ANDA AMAT DIALU-ALUKAN. AKHIR KATA, TERUSKAN MEMBACA KISAH YG TERPAPAR, YG BAIK JADIKAN TAULADAN, YG BURUK JADIKAN SEMPADAN. TERIMA KASIH! ('',)

Saturday, December 4, 2010

Langkawi: episod KISAH SERAM SUATU MALAM.......

(semua nama2 watak yg digunakan adalah bukan nama sebenar, ini adalah kisah benar, nak percaya percaya, x mau sudah!yg tahu sila jadikan ini sebagai satu imbasan kenangan silam..bukan nak mengaibkan sesiapa...sebarang tidak kepuasan hati sila emelkan kepada penulis...terima kasih)

Pd suatu malam, x ingat plak pukul bape, kami 1 bilik seme sdg nyenyak tido apabila pintu bilik kami diketuk kuat..DUK!DUK!DUK!DUK!...byk kali...mcm ade org yg sdg dlm ketakutan..kami yg tgh syok punya mimpi terperanjat..kami pun bukalah pintu. rupanya member bilik sebelah yg sdg pucat lesi ketakutan berebut masuk bilik kami.perasaan heran kami bertambah2. nape plak nih? nmpk hantu ke?kalut sungguh depa 4 org x silap waktu tu...
pas kunci pintu, diorg pun citer........citenye gini, tgh diorg pun tido nyenyak td..tiba2 pintu bilik dibuka dr luar. tperanjat lah...ingat setan mane plak pndai main buka pintu mcm tu, diorg sedar tp duk senyap je..cuba mengamati wajah sipembuka pintu tu td...baru je makhluk tu melangkah setapak, member aku yg namanya A menjerit, ape dia sebut masa tu aku lupa..pastu menciput la lari makhluk berkain pelekat tu td...yg sorg lg member aku nama dia B pun bangun kalu x silap dia baling selipar ke konon nk hempuk makhluk tu la..tp makhluk tu lari skit punya laju.mane kene pon. diorg yg terperanjat tahap beruk tu ape lg, ketuk la bilik kami yg duk sebelah tu je..kami yg pd mulanya nk mrh td turut berasa tekejut n kesian.....ada org cuba nk melakukan gangguan seksual nih! tak leh jadi...soknya depa ramai2 pakat repot kat warden...besar juga la kes tu jdnya...sbb member aku kenal si empunya wajah...kwn lelaki kami jugak!!!!!x kan x kenal...dh la batch kami ade 30 ketoi je orgnya...mmg tahu sgt...

Sejak kejadian itu, kami pelajar2 pempuan pakat menjauhkan diri la drpd makhluk tu td..kalu berselisih, bukan dia yg menjauhkan diri, tp kami berpakat utk berada pd jarak 5 meter dr dia...huh baru selamat kot....sejak ari tu jgk bdk tu dh mcm malu gile ngn kami smua...yg bestnye sejak aritu  gak, member bilik sebelah aku td tido dlm bilik aku...bygkanlah 8 org tido sekali...huh, mujur bilik besar...yg syoknya kami siap buat perangkap lg, ye la wei, takut gak kalu makhluk kuang ajar tu tetiba muncul lg, x tau la apa jd kali ni....
kami amek besi penghdg katil tu letak atas pintu..konon2 kalu sesape tolak pintu blk kami semua org sedar la sbb bunyi besi tu mmg kuat betoi...pastu rasanya kami tido mlm x tutup lampu...terang benderang la bilik tu...aku rasa kalu budak tu nak msk pun pikir lima kali la kot...

mmg kejadian yg agak sedih gak dn menakutkan gak la...tp dah lama pas kejadian tu, kami pun pakat tanya la ngn dia....(dah insaf katanya...atau kena warning ngn pengetua eh, sape namanya)...dia kata dia saje jenjalan mlm tu. dia terpulas tombol pintu bilik kwn aku td tu...(erm...mcm x leh pecaya je kan citenya) sbb ade ke patut sampai jln masuk blok dak pmpuan....hbs tu yg dia dh terbuka pintu yg gi masuk tu wat pe??? x ke musykil cerita dia tu....kami x pecaya pon....Allah lebih mengetahui niat dihati dia tu...

Kalu nk tau citenye secara tepat n detail kena la tnya kwn2 aku yg bilik sebelah td tu...sbb aku x bape nak sure ngn apa yg terjadi lps kes tu sampai ke pihak pengurusan kolej..lupa pun ye gak...maklumlah dh lama...
so kpd sesape yg ade niat nk wat keje x senonoh gitu rentikanlah yer...aku hrp gak member aku tu td insaf dah n x menyambung kegiatan x sihat ni sampai bila2....

No comments: